Carnestoltes (tarda)

L’alumnat de 1r de TASCOT de l’Institut Ribot i Serra ens ha tornat a dinamitzar la festa del CARNESTOLTES. Com cada any han estat les persones encarregades d’acompanyar-nos i fer-nos gaudir d’una vetllada amena i agradable.

A banda de les valoracions que deixem a les professores, ja que són elles les encarregades d’acabar de confegir la nota, cal dir que les persones participants ens ho vam passar d’allò més bé. Vam ballar, vam riure i vam aprofitar l’oportunitat de disfressar-nos i per una estona deixar de banda les tasques més habituals.

La festa tenia com a eix temàtic les civilitzacions, grups i/o esdeveniments diversos de la història que han impactat positivament en l’evolució de la humanitat. L’alumnat ha viatjat al futur; s’han adonat que al futur la societat no és tal i com esperaven, no hi ha sentiments, ni hi ha emocions i la gent s’ha tornat molt freda. La seva voluntat era demanar ajuda a tot l’alumnat del Ribot i Serra per recordar quins són aquells moments fonamentals de la història que no hem d’oblidar per portar-los al present i que puguin mantenir-se fins al futur.

Cada classe va viatjar al passat per transmetre el valor de l’època que vol recollir i mitjançant una representació musicada ens va explicar la importància d’allò que no hauríem d’oblidar. L’amor, la pau, la justícia, l’alegria, el respecte i molts d’altres valors van estar presents a la festa. Esperem que amb la “tornada a la calma” del Carnestoltes no oblidem com ens vam divertir ni quins valors volem mantenir al present. I tu? Quins són els valors que t’agradaria conservar i eixamplar?

Accés a l’àlbum de fotos