Art òptic

L’alumnat de 2n d’ESO ha fet una exposició sobre “Art Òptic” a la matèria d’educació visual i plàstica

En cada una de les obres hi han participat diversos alumnes. Totes elles tenen com a objectiu produir efectes visuals inèdits en l’espectador.

L’art òptic és un moviment pictòric que va néixer als Estats Units el 1958. És conegut majoritàriament com a Op Art(Optical Art). Artistes com Victor Vasarely, Josef Albers i MC Escher van experimentar amb aquest art.

Aquest corrent artístic abstracte es basa en provocar una sensació de moviment virtual mitjançant efectes d’il·luminació òptica, situació que desencadena una resposta dinàmica de l’ull i una certa reacció psicològica derivada de la seva aparença sorprenent. S’utilitzen estructures de repetició amb un ordre clar.

Accés a l’àlbum de fotos