Carnestoltes 2024 (tarda)

Divendres passat, els grups d’FP vam celebrar la festa del Carnestoltes.

Finalment, el temps ens va regalar una finestra de sol i va aturar la pluja. Vam poder gaudir d’una bona estona de creativitat: els grups d’FP van fer desplegament del seu talent.

El tema d’enguany, Viatge a través del temps, va oferir un recorregut per diferents èpoques de la història, des del Juràssic amb els dinosaures (Parc juràssic), Edat Mitjana a Europa (contes de Shrek) i al Japó (ninjes); el vell oest americà (country), passant pels “feliços 20” (xarleston), els 50 (Grease), els 70 (música disco afro, els irreverents punks), anys 80 (disco dance) i anys 90 (tecno i hip-hop electrònic).

Es van repartir premis en diferents categories, ja que hi va haver un gran nivell en les coreografies. Al final, tots els grups van tenir premi.

Volem agrair a alumnat i professorat la participació en aquesta magnífica tarda, i també la dedicació de l’última setmana en la qual els grups han fet, amb poc temps, tots els preparatius per a la festa.

Des d’aquí volem fer un especial agraïment al grup de 1r d’Animació Sociocultural i Turística per l’organització de la festa, i també a la seva professora, la Cristina Ceballos.

Hi ha hagut diversió, gaudi amb el ball i la música, complicitat i cohesió, que s’ha assolit entre l’alumnat i també entre el professorat. En resum, una festa de centre molt alegre i bonica.

Gràcies a tothom!

Fotocall