Servei comunitari

L’alumnat de 3r d’ESO, dins del projecte “Així som” realitza el Servei comunitari en col·laboració amb diferents entitats del barri. La darrera activitat ha consistit en una col·laboració de quatre alumnes de 3r B (Shafa, Katie, Mariam i Patrícia), amb la Ludo Margarida Bedós.

La Shafa Touqeer ens explica en què va consisitr la seva col·laboració:

“El primer dia de videotrucada del servei comunitari ens vam presentar i ens van demanar de deures buscar tres o quatre temes sobre problemes relacionat amb les dones. Al dia següent ens vam decidir quin tema faria cadascuna.

El tema que li tocava a cadascuna era:

• Shafa: Matrimoni forçat
  • Katie: Llenguatge sexista
  • Mariam: Avortament
  • Patricia: No prenen seriosament les dones (micromasclismes)

Al dia següent vam assajar el què direm en el video sobre el nostre tema que el teniem preparat en un document. També vam decidir que faríem una presentació amb imatges i poca lletra compartint la pantalla en la gravació. L’últim dia vam fer el podcast. Cada una va parlar del seu tema i després vam parlar una mica de cada tema donant la nostra opinió.”

La Cristina López, Coordinadora de la ludojove, ha felicitat les nostres alumnes per la bona feina feta, pels temes que han tractat en relació a la celebració del dia de la dóna d’engunay i per la qualitat i profunditat de les seves reflexions. El resultat d’aquestes reflexions formarà part d’un vídeo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *