Carnestoltes 2020 (matí)

El dia 21 de febrer, el Rei carnestoltes ha donat permís per passar-ho bé sense limitacions: ha arribat el moment de ballar i desfilar disfressats. La celebració aquest any ha estat coordinada per les professores Núria Jiménez i Marta Marco amb la col·laboració fonamental dels tutors i tutores, professorat en general i tot alumnat del centre.

Aquest curs hem assistit al nostre tercer carnestoltes TEI. L’Estefania Font i el Norbert Riquelme, coordinadors del programa, s’han encarregat de coordinar les comparses conjuntes d’alumnat de 1r i 3r d’ESO. L’exit ha estat possible per la complicitat dels alumnes i dels tutors i tutores.

La implicació de tothom ha marcat ja una línia que s’ha de seguir perquè tan important com la pròpia festa és la programació de les activitats, la col·laboració de l’alumnat i dell professorat.

La primera part del matí es va dedicar a practicar l’actuació a les aules tutoria i a disfressar-se:

A continuació, cada grup classe participant va passar pel photocall, al pati del centre:

Després de les fotografies grupals, cada comparsa es va dirigir al centre cívic Rogelio Soto per participar a la festa:

El jurat ha suat de valent per decidir els guanyadors de cada categoria de premis.  Uns premis que aquest curs consistien en un esmorzar per al grup d’alumnes guanyadors de 1r cicle, i per al segon cicle de l’ESO i cicles formatius, una invitació per assistir com a públic a un programa de televisió.

Comparses guanyadores

Categoria A. 1r Premi: 3r A i 1r A (TEI) i 3r B i 1r B (TEI) Categoria A. 2n Premi:
Categoria B. 1r Premi: cicles formatius de TAPSD Categoria B. 2n Premi: 4t d’ESO B

Els vídeos de l’espectacle

A continuació us presentem el vídeo dels professors i professores…

Accés a l’àlbum de fotos. La preparació

Accés a l’àlbum de fotos. El photocall

Accés a l’àlbum de fotos. La gala