Porta 22. L’entrevista de feina. Jornades tècniques d’FP

Durant les jornades tècniques d’aquest curs 18-19 l’alumnat de 1r de tots els cicles formatius del nostre institut ha pogut visitar Porta 22 (Barcelona activa) per realitzar un taller sobre “L’entrevista de feina”.

El taller ha permès a l’alumnat conèixer aquest recurs gratuït que ofereix l’Ajuntament de Barcelona per millorar les capacitats de les persones a l’hora de ser més competitius per trobar feina en el mercat laboral. El taller es va desenvolupar a partir de dinàmiques grupals (pluja d’idees, caos i role playing de l’entrevista) i individuals (amb ordinadors) que va permetre a l’alumnat identificar els comportaments adequats en el context d’una entrevista, així com adquirir i practicar estratègies per superar amb èxit una entrevista de feina.