Jornada cultural i gastronòmica’18

A l’instut Ribot i Serra hem celebrat la X Jornada cultural i gastronòmica, que porta com a lema “La diversitat ens enriqueix”

La jornada, de clausura de trimestre, està dedicada als alumnes i les seves famílies, a la diversitat cultural i ètnica amb la que convivim cada dia al centre, la qual ens identifica i ens fa diferents. El dia d’avui és un exemple de la convivència, el valor, tolerància i respecte que aglutina persones de diferents llengües, cultures i religions.

La jornada consta de dues parts: una primera part de tallers culturals que preparen els mateixos alumnes, d’ESO, batxillerat i cicles formatius, i també professors (com henna, escacs, pentinats, Bollywood,  knitting, ungles, escriptura àrab, pilota valenciana, tir amb arc, construcció d’un espantaocells, break dance, intruments de percusió del Marroc, karaoke…), i una segona part en la qual l’alumnat prepara una fira gastronòmica on cadascú aporta un plat típic del seu país o cultura. Hem tastat plats de disset països diferents.

Ha estat una jornada bonica, plena d’alegria, de pau, respecte, tolerància i integració.

Des d’aquí volem donar especialment les gràcies a les famílies. Sense vosaltres no hauria estat possible un dia com avui!

Bones vacances a tots i totes!