S’acosta Sant Jordi!

Entre el 2 de març i el 3 d’abril, darrer dia del trimestre, els alumnes de 4t d’ESO vendran roses de Sant Jordi sota comanda prèvia, és a dir, només es vendran les que estiguin prèviament pagades. Si algun alumne o pare o mare en vol comprar, a un preu de 5 euros, només ha de posar-se en contacte amb qualsevol dels alumnes de 4t i donar-li els diners, a més de dir el nom i el curs de qui fa la comanda.

També hem creat una activitat nova que es diu LA ROSA MISTERIOSA. Moltes vegades, els i les alumnes volen regalar una rosa a algun altre alumne o alumna, però els fa vergonya. Doncs bé, qui vulgui , ens demana una rosa misteriosa amb aquest sistema: busca un sobre, posa els 5 euros a dins, i el nom de la persona a qui se li ha de donar. Si vol, a més, pot posar-hi un text adjunt, i si vol, també, pot signar el text, perquè la persona obsequiada sàpiga de qui ve. És a dir, pot revelar el misteri de qui l’envia, només si s’atreveix. POSA EL SOBRE DINS LA BÚSTIA DELS LLETRAFERITS QUE HI HA AL PASSADÍS QUE DUU A LA BIBLIOTECA i la rosa la lliuraran els alumnes de 4t en nom seu.

Les repartirem totes, les encarregades i les misterioses, durant el matí del dia 22 d’abril, perquè el mateix dia de Sant Jordi el centre ha organitzat diverses sortides per a cada curs, i els alumnes aniran a gaudir de la festa per diferents llocs de la geografia catalana, amb activitats preparades des dels departaments didàctics.

Esperem que us agradi la iniciativa!