Proves Cangur

Les proves Cangur són una activitat impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), de la qual participa de fa anys l’Institut Reguissol.

La SCM convoca cada any, al voltant de març, proves basades en reptes matemàtics. Sol haver-hi entorn a 30 reptes de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema. els instituts catalans, valencians i balears participen a Cangur amb representació nacional pròpia (de fet, la SCM ostenta un dels càrrecs directius), en una competició amb participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món.

L’any 2015, l’Institut Reguissol va ser la seu de les proves Cangur per als participants del nostre centre i també per als del SEC Can Record, de Sant Esteve de Palautordera, i de l’Institut Escola La Tordera.

Més informació a Cangur.org

Cangur (alumnes SEC Can Record