Cloenda del Servei Comunitari

Aquest dimecres, dia 8 de juny, ha tingut lloc l’acte de cloenda del Servei Comunitari d’aquest curs amb l’assistència dels alumnes de 4rt d’ESO.

És un acte de reconeixement de la feina duta a terme i posar en valor el servei dels alumnes en benefici de la comunitat. Durant l’acte s’ha projectat un vídeo amb la feina duta a terme pels alumnes: posters, articles de revista, entrevista a Ràdio Vitamènia i fotos de l’acció de neteja.

Els alumnes que han resultat premiats per haver recollit més residus durant la jornada Let’s Clean Up Europe han estat : Berta Badiella, Georgina Clanchet, Dídac Perdiguero i Laia Saurí.

També va haver-hi una menció especial per la Sirandu Jawara, Andrei Luca, Jan Sánchez i Ivan Soler.

Després els alumnes han gaudit d’un pica-pica. Amb aquest acte donem per tancat el Servei Comunitari d’aquest curs.

Bona feina!

Aquí us deixem unes fotos de l’acte.