Xerrada Pilar Garriga

Dilluns els alumnes de 1r d’ESO van rebre la visita de l’autora Pilar Garriga al teatre de Sant Esteve.

Els alumnes acaben de llegir el seu llibre Un estiu a Borneo que narra la història d’en Martí, que per qüestions familiars ha d’anar a passar l’estiu a Indonèsia amb la seva tieta Rosa, que és veterinària i treballa en una clínica on té cura de més de 180 orangutans, amb l’ajut dels indígenes de l’illa.

El llibre està basat en la realitat, ja que l’autora s’ha inspirat en la seva germana Rosa, que és veterinària especialitzada en primats i que durant cinc anys ha treballat en una clínica d’orangutans a Borneo.

La Pilar Garriga els hi va parlar sobre com va començar a escriure llibres. També els hi va parlar dels orangutans d’Indonèsia i els ximpanzés de Sierra Leone mostrant vídeos i fotografies de la seves estades a la clíniques on treballava la seva germana.

Després va contestar algunes preguntes dels alumnes i en finalitzar la xerrada, va signar els llibres que havien portat.