Visita al MNAC de 2n d’ESO

Aquesta setmana els alumnes de 2n ESO han visitat l’exposició d’art romànic del MNAC.

Ha estat una sortida organitzada pel departament de Ciències Socials on han pogut aprendre molt sobre l’art a l’Edat Mitjana i quines tècniques pictòriques s’utilitzaven.

El fons d’art romànic del museu està integrat per un excepcional conjunt de pintures murals i un ric fons de pintura sobre taula, el més nombrós i antic d’ Europa.  Observant aquestes obres, els nostres alumnes han vist com era la societat i la religió al segle XII i els costums de la seva gent.