Victòria del teatre

L’Institut Reguissol promou el gust pel teatre, tant pel que fa al vessant interpretatiu (des d’una matèria optativa a l’ESO) com pel que fa al vessant de gaudir-ne com a espectador. Els alumnes d’ESO surten cada curs, almenys, al Teatre de Sant Esteve a veure-hi un parell d’obres, una amb anglès i una altra amb la participació d’alumnes. Els alumnes de batxillerat, per la seva banda, solen fer sortides a escenaris més exigents. Durant el curs 14/15, per exemple, gràcies a la iniciativa de la Núria Martínez, del Departament de Ciències Socials, van assistir al Teatre Lliure per veure-hi Victòria d’Enric V, una magnífica versió de Shakespeare a càrrec de Pau Carrió, amb una posada a escena molt contemporània. Teatre que promou la reflexió. El poder, ha de ser a qualsevol preu?