Un estiu a Borneo. Xerrada de Pilar Garriga

Dimarts passat els alumnes de 1r d’ESO van rebre la visita de l’autora Pilar Garriga al teatre de Sant Esteve.

Els alumnes han llegit Un estiu a Borneo, llibre que va escriure després de visitar a la seva germana Rosa, veterinària especialitzada en primats, que durant cinc anys va treballar a una clínica d’orangutans a Borneo.

La Pilar Garriga els hi va parlar sobre com va començar a escriure llibres. També els hi va parlar dels orangutans d’Indonèsia i els ximpanzés de Sierra Leone mostrant vídeos i fotografies de la seves estades a la clíniques on treballava la seva germana.

Després els alumnes li van fer algunes preguntes i en finalitzar la xerrada, va signar els llibres que havien portat.