Tibidabo 3rESO

El passat dimecres 24 de març els nostres alumnes de 3r d’ESO van visitar el Tibidabo on van realitzar l’activitat didàctica proposada pel parc: Ciència, tecnologia i medi ambient a l’entorn del Tibidabo.

L’activitat va consistir en un circuit de cinc atraccions amb diferents mecanismes i moviments. Al llarg del recorregut, els estudiants van completar un dossier ideat perquè arribin a conclusions de manera autònoma i on practicaran càlculs i conceptes apresos a l’institut i al llarg de la jornada.

Un cop treballades les diferents qüestions del dossier, l’alumnat va comprovar, tot pujant a les atraccions, els càlculs resultants i els efectes físics i mediambientals que es produeixen a l’atracció i que s’havien explicat i discutit prèviament amb el monitor o la monitora del parc.

Així van treballar diferents aspectes científics i tecnologics combinant els càlculs amb la pràctica a les pròpies atraccions.

Per suposat, els alumnes van gaudir molt de les atraccions.