Sortida a Carcassonne

La setmana passada els alumnes de francès de 2on d’ESO van anar a Carcassonne per visitar la Cité médiévale i posar en pràctica tot el que han après a través de la Carcassonada, el joc de pistes. Després de la descoberta de la cité vam anar al Lac de la Cavayère, on uns quants valents van desafiar el dia núvol i l’aire fresc per banyar-se mentre d’altres els animaven des de la tovallola. A la nit, passejada fins al Canal du Midi sense deixar d’admirar les muralles il·luminades. L’endemà, el plat fort: van passar una jornada d’activitats i esports amb els alumnes d’espanyol de l’equivalent a 2on d’ESO del Collège Antoine Courrière, a Cuxac-Cabardès. Els va costar una mica trencar el gel, però al finalitzar el dia semblava que es coneguessin des de feia molt més temps. Va ser molt emocionant veure com es comunicaven, com s’entenien i com disfrutaven.

Sens dubte, una gran experiència per als nostres alumnes!