Som un centre GEP!

Tenim la intenció d’introduir l’anglès en la vida quotidiana del centre i integrar l’anglès en el procés d’aprenentatge en àrees no lingüístiques.

Durant el primer i el segon trimestre, alguns dels nostres professors rebran formació específica per implementar aquest projecte amb una metodologia basada en la pràctica oral.

A la secció de la Generació Plurilingüe (GEP) d’aquest pàgina web, us mantindrem informats de totes les activitats que es duran a terme.

Ens acompanyareu?