Servei Comunitari: Let’s Clean Up Europe

Aquest passat divendres  6 de maig els alumnes de 4rt de l’INS Reguissol es van afegir a la campanya Let’s Clean Up Europe.

L’acció de neteja va consistir en recollir el màxim possible de residus a la zona de la riera a prop de l’institut, al Parc Reguissol i al carril bici que porta fins a l’estació.

Durant l’activitat van recollir 13 kg de plàstic, 6 kg de vidre, 6,5 kg de cartró i paper,1 kg de llaunes, 4 kg de ferro i 28 kg de rebuig. En total 58,500 kg de residus.

Els alumnes de l’INS Reguissol estan compromesos amb el medi ambient i volen promoure canvis en els hàbits i comportaments dels ciutadans per poder gaudir d’un entorn més net. Per això diem: “La teva acció millora el nostre poble, cuida’l”.

Aquí teniu algunes fotos i videos de l’acció de neteja.