Segon Origen

Alumnat de 2n. Centre comercial Mataró Park. 10.00 am. Les dades corresponen al passat 4 de novembre. Després d’endinsar-nos en la lectura de la genial novel·la de Manuel de Pedrolo, tocava submergir-nos en la inquietant pel·lícula de Bigas Luna i Carles Porta.

Una barreja d’emoció, entusiasme i també llàgrimes va presidir l’espectacle audiovisual. Més enllà del canvi que respresenta respecte l’obra, l’alumnat es va mostrar satisfet de veure l’adaptació del llibre de l’escriptor lleidetà. Un camp nou mig destruït va ser, potser, el moment més colpidor, en una pel·lícula en la qual hi destaquen, per sobre de tot, la fotografia i els efectes especials.