Sant Jordi 2021

El passat divendres vam celebrar a l’institut la diada de Sant Jordi.

Al llarg del matí es van fer diferents tallers, gimcanes, activitats esportives, etc. organitzats pels propis alumnes i es van lliurar els premis dels diferents concursos proposats pels departaments de llengües.

També 1 ESO va realitzar una acció conjunta amb @tauladecultura. Un recorregut des del Reguissol fins les escoles de Sant Esteve on es troben exposades les tasques realitzades per l’alumnat i per finalitzar tot l’alumnat va realitzat un mural col·laboratiu.

Agraïm a la @tauladecultura la seva col·laboració desinteressada i a @ajsmpalautordera i a @aj_santestevep per deixar-nos exposar els nostres treballs.

Els de Batxillerat van poder fer sortides a Banyoles i a la platja.

Si voleu veure moltes més imatges aquí trobareu el vídeo realitzat per l’Anna M. Ribas.

Va ser un gran dia. Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!