Robotseny 2020

Com ja sabeu, Robotseny és un projecte a nivell comarcal que desenvolupa les competències científiques i creatives dels alumnes tot treballant de forma cooperativa. Com a eines per treballar aquests aspectes s’ensenya a programar robots i a dissenyar-los.

El projecte es desenvolupa a l’aula i té una posada en escena en forma de torneig al final del curs.

Aquí teniu un vídeo editat per l’alumnat de 1r d’ESO on podeu veure les proves de la Biomassa.

Prova Biomassa: Un dels ports catalans d’on surten més vaixell carregats de pèl·lets és Palamós, allà hi situem una sitja amb 3 cubs petits que simulen els pèl·lets. Si obriu la sitja obtindreu 10 punts, si a més porteu els cubs a Lleida (tocant el color) rebreu 5 punts adicionals per cada cub. (Màxim 25 punts)

Seguirem informant!