Premis 1r concurs científic

El Passat 22 de desembre es van conèixer els guanyadors del primer concurs de vídeos científics. Es tracta d’un concurs anunciat durant la celebració de la setmana de la ciència a l’institut, en què reptem els alumnes a explicar, en un vídeo de curta durada, qualsevol observació del dia a dia o fenomens naturals que es pugui explicar i entendre a través de qualsevol disciplina científica. L’objectiu és apropar la ciència als alumnes, fomentar la curiositat, la indagació, el pensament lògic i treballar a l’hora la dimensió artística de la elaboració d’un guió.

Els premis es van donar durant l’espectacle de Nadal celebrat a l’envelat es van comunicar els guanyadors que són els següents.

1r i 2n ESO:  Lucia Morón i Carla Gutiérrez Torras. Enllaç vídeo guanyador.

3r i 4t ESO: Desert

1r i 2n Batxillerat: Berta Fugaroles, Carla Mir i Laura Estrany.  Enllaç vídeo guanyador.