Portes obertes ESO 2023

El passat dimarts 7 de març van tenir lloc les Portes Obertes per ESO.

Els nostres futurs alumnes i les seves famílies van tenir l’oportunitat de conèixer el Reguissol de la mà dels seus alumnes i professors en els diferents espais del centre: aules, laboratoris, tallers, gimnàs, etc.. Així, van poder aclarir qualsevol dubte sobre el funcionament del nostre centre, quins projectes es duen a terme, etc.

Al mateix temps, l’Equip Directiu va fer dues xerrades informatives a la Biblioteca.

Agraïm la col·laboració de tota la comunitat educativa en l’organització d’aquesta jornada que va ser tot un èxit.