Portes Obertes 2020

Aquest dimarts 10 de març es va celebrar la jornada de portes obertes a la que van estar convidades totes aquelles famílies interessades en conèixer el nostre institut: instal·lacions, projecte educatiu, activitats, professorat, etc.

La jornada de portes obertes va consistir en una xerrada on es va presentar el nostre projecte educatiu i després els futurs alumnes i les seves famílies van poder fer un recorregut lliure per veure les aules, tallers i laboratoris i conèixer les diferents activitats que es realitzen en el nostre centre explicades per alumnes voluntaris que ens han ajudat molt en aquesta tasca.

Aquí teniu un video amb alguns moments de la jornada.

Moltes gràcies als assistents pel vostre interès. Us hi esperem el curs vinent!