Olimpíades matemàtiques

Aquesta setmana els nostres alumnes d’ESO i Batxillerat han participat en unes Olimpíades Matemàtiques que consistien en resoldre alguns problemes de les proves Cangur treballant en equip. Ha estat una forma ben diferent de fer matemàtiques!

D’aquesta manera el Departament de Matemàtiques vol animar-los a participar en aquestes proves que es celebren anualment. Per exemple, a l’edició del 2019 ho van fer 125 000 alumnes de primària, ESO I Batxillerat de Catalunya, País Valencià i les Illes Balears.

Esperem que aquesta activitat els hi hagi agradat i molts d’ells s’animin a participar aquest any.