Nadal 2019

Com cada curs el passat desembre es va celebrar la festa de Nadal amb molts bons moments i amb la col·laboració de tots. En aquesta ocasió en lloc de l’envelat l’acte es va fer al gimnàs de l’institut.

Gràcies a l’Anna M. Ribas aquí tenim dos vídeos de l’espectacle de Nadal:

El so no és tan bo com ens agradaria però es pot copsar mínimament la feina de preparació de tots els grups i artistes i també de l’staff, començant pels professors de música, els alumnes de l’aula taller i els presentadors.

Felicitats a tots els i les alumnes que van actuar. No tothom té el valor de pujar a un escenari i fer una actuació en directe!