La Chandeleur, la festa de les creps

La setmana passada el Reguissol feia olor de dolç ja que l’alumnat de l’optativa de francès de tots els cursos va celebrar la Chandeleur, la festa de les creps! Una jornada molt esperada després de la pandèmia, on fins i tot les creps havien quedat confinades i aquest aroma tan bo ens hagués estat imperceptible darrera les mascaretes…

Però la festa ha tornat amb més força i il·lusió que mai, l’alumnat va gaudir d’una estona junts amb els companys i companyes i fins i tot alguns es van animar a seguir la tradició més extesa a França: agafar una peça d’or en una mà i amb l’altra fer saltar la crep fent que torni a aterrar a la paella sense caure al terra, ens assegura un any de felicitat i bona sort! Podeu veure les imatges de la jornada en aquest vídeo.

I vosaltres, us animeu a provar? Us adjuntem la recepta, en français facile, bien sûr!