INTERCANVI INSTITUT REGUISSOL – COLLÈGE PENDILLON

Durant tota aquesta setmana hem rebut la visita dels alumnes del Collège Pendillon de Saint Donat sur l’Herbasse (França) en el marc del programa d’intercanvi que es porta a terme des de fa alguns anys al nostre centre.

Tots els participants han gaudit d’un intens programa d’activitats amb tallers diversos al centre, una sortida a Barcelona, una visita a Palau amb una gimcana, finalitzant avui divendres 5 d’abril amb una sortida a Girona i un sopar al Centre Civic. Demà dissabte tornaran a França.

Programa intercanvi Reguissol-Pendillon

Segur que aquesta experiència d’acolliment i convivència ha estat única i inoblidable per tots els implicats.

Esperem que hagin gaudit molt de la seva visita!