Nou curs: informació

Benvolgudes famílies,

A través de l’enllaç de sota podeu accedir a la circular on us informem dels aspectes que considerem més importants per poder començar amb normalitat el nou curs escolar 2015/2016.

Hi podeu trobar informació bàsica sobre l’inici de classes, l’assistència, els llibres i materials, el calendari escolar, les avaluacions, les sortides i excursions, el transport escolar, l’AMPA, les reunions generals amb el tutor, etc.

Estem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment, consulta o suggeriment que considereu oportú.

Ben cordialment,

Maria Teresa Galitó Berenguer

Foto: Alfred Eisenstaedt, 1963. © Time – Life Pictures

1. Encarna Casasola

Hola Sóc l’Encarna mare d’en Nil Hernandez de 4t B. Estic mirant la pàgina web de l’Institut i no hi trobo el calendari del curs. Jo el que vull saber les dates de les excursions i el numero de compte per fer els ingressos corresponents.

Gràcies per la vostra col.laboració.

Encarna