II Fira Cientificotecnològica

El passat divendres 26 de maig es va dur a terme la II Fira Cientificotecnològica de l’Institut Reguissol a la que van assistir les escoles d’educació primària Matagalls, Fontmartina i Pont Trencat.

L’esdeveniment va tenir lloc a l’Envelat, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera que ens va cedir aquest espai municipal. Va participar alumnat voluntari de tota l’ESO. L’alumnat de 4t va fer de guia de l’alumnat de primària mentre que la resta d’alumnat de l’ESO va participar amb els departaments de Ciències i Tecnologia per dur a terme els experiments que s’havien preparat i també per mostrar part dels projectes de tecnologia elaborats al llarg d’aquest curs escolar. Tot l’alumnat que ha col·laborat a la fira ha rebut un diploma d’agraïment a la seva participació.

L’alumnat de secundària va aconseguir despertar la curiositat de l’alumnat visitant amb proximitat i empatia. L’alumnat de primària va gaudir de les explicacions i demostracions fetes pel nostre alumnat.

Al fulletó informatiu podeu trobar el llistat dels tallers que es van dur a terme a la jornada.

Adjuntem algunes de les imatges de l’esdeveniment on veiem a l’alumnat de primària gaudir de les explicacions i demostracions de l’alumnat més gran.