Graduació de 2n de Batxillerat i de 4t d’ESO

Un altre curs i dues promocions més que es graduen aquest any a l’Institut Reguissol, la de 4t d’ESO i la de 2n de batxillerat.

L’acte de comiat es va celebrar el divendres passat a l’espai Visual de Santa Maria de Palautordera. Vídeos, discursos i entrega de birrets i d’orles van emocionar al professorat, alumnat i famílies que els van acompanyar en un dia tant especial!

Si voleu veure algunes imatges, mireu aquests vídeos:

Vídeo d’Anna M. Ribas

Vídeo famílies i alumnes de 4t ESO

Gràcies a tots per haver compartit aquests anys amb nosaltres. Des de l’institut us desitgem molta sort davant d’aquesta nova etapa, que de ben segur estarà plena d’èxits.

Endavant, el futur és vostre!