Graduació 4t ESO

Quan arriba final de curs, també arriba el moment de tancar etapa per alguns dels nostres alumnes.

Ahir dimecres 22 de juny a les 19:00 h, el nostre alumnat de 4t d’ESO va celebrar el final d’etapa amb una festa de graduació on va haver-hi discursos i moltes ganes d’acomiadar aquests quatre cursos acompanyats dels companys/es, el professorat i les famílies.

L’organització d’aquest esdeveniment ha estat possible gràcies a la feina d’uns nois i noies que encaren la postobligatòria amb il·lusió i dels seus professors i professores que a més van preparar un vídeo molt emotiu per acomiadar-los.

Moltes gràcies a tots i totes!!!