Gràcies per tot, Àngels!

El dia 23 de març s’ha jubilat la nostra companya Àngels Prat, orientadora del centre.

Va arribar-hi el curs 03-04 i s’hi ha implicat tant que n’ha sigut Coordinadora Pedagògica de dos equips directius diferents, Cap d’Estudis, Cap de Departament i Tutora d’uns quants grups de Projecte palau i Aula taller, a més de treballar individualment amb moltíssims alumnes més. També cal afegir que, durant alguns anys que va estar fora del centre, va ser directora de l’Institut a Maçanet de la Selva, període durant el qual va dur a terme moltes experiències innovadores, a nivell pedagògic.

L’Àngels és, per a molts de nosaltres, inspiradora i part fonamental del tarannà actual del Reguissol: obert, dialogant, intel.ligent, emotiu, clar i directe. Hi ha dedicat moltes hores de feina a crear aquesta forma de ser i treballar, i estem segurs que tots els professors que l’han coneguda i, molt especialment, tots els alumnes amb qui ha parlat i als quals ha guiat, no l’oblidarem mai.

Per a molts de nosaltres ha significat un punt d’inflexió en les nostres vides, perquè ens ha fet mirar el món des d’una altra perspectiva, més madura i plena d’autoestima.

Per tot, gràcies, Àngels !