Fins sempre, Fàtima!

El passat divendres 15 de gener va ser el darrer dia en actiu de la Fàtima Pablo. Després de molts anys a l’ensenyament i a l’Institut com a professora de Castellà, la Fàtima s’ha jubilat.

Volem agrair-te en nom de tots els que formen part del Reguissol tota la teva dedicació i tot el teu esforç fins a l’últim moment. Has estat aquí cada dia al peu de canó i vas haver de trencar-te un braç i gairebé una cama per no venir a treballar.

Aviat, perquè és normal, oblidaràs la pols del guix, els crits dels passadissos, la persecució perquè els alumnes et lliurin els treballs, l’aparició d’un nou programa informàtic que et posava a prova, les propostes de millora, l’avaluació per competències .. i et quedaran els records de tot el viscut durant una vida dedicada als altres i recordaràs els viatges realitzats, a les teves alumnes de la classe de Literatura Castellana, als teus companys i companyes de departament, les amistats fetes al llarg d’aquests anys …

Caminante, no hay camino, se  hace camino al andar … i vaja si has caminat juntament amb el Reguissol, 20 anys que es diu aviat.

La paraula jubilar ve del llatí, cridar d’alegria, així que Fàtima, després de tants anys de camí toca cridar d’alegria, gaudeix, relaxa’t, descansa i sobretot aquests dies cuida’t molt.

Una abraçada molt gran i esperem que gaudeixis molt d’aquesta nova etapa.