Et trobarem a faltar, Montse!

Com ja sabreu, fa ja unes setmanes que la nostra estimada companya, la Montse Deulofeu, es va jubilar.

Realment és difícil resumir tants moments compartits i tanta feina ben feta i per això, us presentem la carta d’un dels nostres companys, el Tomàs Mercadal, que representa molt bé el sentir de tota la comunitat educativa.

T’estimem molt, Montse i et trobarem a faltar! Gaudeix d’aquesta nova etapa i fins sempre!

Avui ens trobem aquí per celebrar el final d’una etapa molt important a la teva vida, la teva jubilació. Per mi, és un moment molt difícil d’explicar amb paraules, plens d’emocions trobades, ja que m’alegro de forma infinita per tu i per la llibertat que començaràs a gaudir després del dia d’avui. Però també m’entristeix molt la idea de que no estràs a l’aula acompanyant els teus alumnes i no podré gaudir diàriament de la teva companyia. Com a company teu, no puc evitar sentir una profunda gratitud i nostàlgia quan penso amb tots els moments que hem compartit i gaudit aquests últims anys.

El teu compromís i la teva passió per l’ensenyament han deixat una petjada imborrable en tots nosaltres. Has demostrar ser més que una simple professora; has sigut una mentora, una amiga i una font constant d’inspiració. La teva dedicació incansables vers els teus alumnes i el teu amor per l’educació han impactat la vida de moltes persones, incloent la meva.

Sempre has estat disposada a escoltar-me, aconsellar-me i guiar-me amb la teva sabiduria i experiència.

Montse, les aules mai més seran les mateixes sense tu. Trobarem a faltar el teu somriure càlid i la teva energia positiva. Però també sé que et mereixes aquest moment per a tu, per gaudir de noves aventures i passions que potser has posposat durant anys per la teva dedicació.

Mentre t’embarques en aquest nou capítol de la teva vida, et desitjo tota la felicitat i tranquil·litat que et mereixes. Esper que puguis aprofitar cada moment per fer allò que més feliç et faci. Recorda que sempre seràs part de la nostra família educativa, i el teu llegat perdurarà no només en les generacions d’estudiants a qui has tocat amb la teva sabiduria i amor, sinó també a molts companys a qui has ajudat i acompanyat.

Gràcies per ser una professora exemplar, una defensora incansable de la nostra llengua, una colega excepcional i, sobretot, una amiga. Gaudeix de la teva jubilació al màxim i mai oblidis quan et valoro i t’estimo.

Amb tot el meu carinyo i admiració.

Tomàs

fotos: @lugava.foto