Esmorzar saludable

Una correcta alimentació reverteix en la salut de les persones, per això, és molt important reforçar els hàbits alimentaris i estils de vida saludables en l’entorn escolar.

Durant el primer trimestre d’aquest curs, l’alumnat de 3r d’ESO ha estat treballant els nutrients i elaborant dietes equilibrades, però quan observem el que porten per esmorzar, comprovem que molts d’ells acostumen a menjar sucs acompanyats de galetes o pastes.

Avui hem acabat d’elaborar la piràmide alimentària, on es detallen els aliments i la freqüència en la que cal consumir-los. Esperem que mentre esmorzen a l’aula, puguin reflexionar si el seu àpat és adequat.