Ens ho podem creure tot?

La publicitat utilitza un llenguatge suggeridor i atractiu fent servir, sovint, la ciència com a garantia d’eficàcia i qualitat. Però, com sabem si és cert el que ens volen vendre?. L’alumnat de Ciències per al Món Contemporani de 1r de batxillerat ha cercat i analitzat diversos anuncis on es mostra el mal ús del llenguatge científic. Aquesta activitat basada en la metodologia Thinking Based Learning (TBL), pretén treballar diferents destreses (analitzar, prendre decisions, comparar, avaluar, etc)  per tal de contribuir al desenvolupament del pensament crític de l’alumnat.