Eleccions al consell escolar 2018

Aquest any és any d’eleccions al consell escolar.

S’han de renovar els 3 representants del sector del professorat, 2 representants del sector de l’alumnat i un representant del PAS.

Els censos electorals de cada sector estaran exposats a secretaria fins el 16 de novembre. Les possibles reclamacions es presentaran per escrit entre els dies 6 i 9 de novembre.

Les candidatures s’han de presentar per escrit abans del dia 16 de novembre. I es proclamaran el 20 de novembre.

El sorteig per designar les membres vocals de la mesa electoral del sector de l’alumnat es farà el 13 de novembre a les 10.20 al despatx de direcció. Les mesa es constituirà el 14 de novembre a les 12.45.

Per fer de supervisor s’ha de sol·licitat per escrit abans del 22 de novembre.

Les votacions es faran el 27 de novembre.

Informació funcionament i funcions  consell escolar.