Distincions PAU 2019

Volem començar el curs felicitant als nostres alumnes Carla Fernandez Leston i Victor Linares Saez que van rebre el passat juliol la Distinció PAU atorgada als alumnes que han obtingut una qualificació igual o superior a 9 punts en la nota d’aquestes proves en la fase general.

Aquesta distinció reconeix publicament l’esforç dels estudiants, així com la seva bona preparació en la realització de les proves.

Aquí teniu el vídeo resum com va ser aquest acte que va comptar amb la presència del MHP Quim Torra, l’HC Àngels Chacón i el secretari Francesc Xavier Grau.

Distincions PAU 2019

Enhorabona als dos i molta sort en el futur!