Descobrint el cor

Aquest divendres l’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat la dissecció del cor de xai.

L’activitat ha permès aclarir els dubtes que han anat sorgint quan s’ha treballat l’anatomia i fisiologia de l’aparell circulatori a l’aula: Per on entra la sang al cor ? Per on surt? Com són les aurícules i els ventricles? Quin aspecte tenen les vàlvules tricúspide i mitral? I les venes i les artèries, com es diferencien?

L’alumnat ha gaudit de valent, demostrant que quan l’aprenentatge té una significació pels estudiants, la motivació està garantida.