Club dels lletraferits. Segell de bones pràctiques

Estem molt contents de comunicar que s’ha atorgat al CLUB DELS LLETRAFERITS un segell de bona pràctica de biblioteca escolar (línia 3) i que aquesta experiència s’ha publicat a l’espai NODES de Biblioteques Escolars de Catalunya (link).

Aquest segell indica que aquesta experiència compleix amb els objectius següents:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa PUNTEDU i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Agraïm molt aquest reconeixement a la bona feina de la nostra companya Anna M. Ribas i de tots els professors, alumnes i altres col·laboradors que han participat en aquesta iniciativa durant els darrers cursos.

Enhorabona a tothom!