Carnestoltes 2023

Com cada curs, el passat divendres 17 de febrer vam celebrar el Carnestoltes a l’institut Reguissol.

Les primeres dues hores del matí totes les classes van començar a preparar les seves disfresses i actuacions.

Després del pati, va començar la rua encapçalada pel grup de batucada de l’institut (formada per alumnes de 2n ESO i professors) que va animar el camí cap a la Plaça de la Vila on ja estava tot estava preparat per les actuacions (escenari, cadires, so, presentadores, etc.).

Tot seguit van gaudir de les actuacions de tots els grups-classe que ens van mostrar la seva creativitat i originalitat amb les disfresses i balls relacionats amb les series o pel·lícules triades.

Finalment es van lliurar els premis i reconeixements als grups més originals i participatius atorgats per un jurat format per professorat i alumnes.

Volem agrair a tots els implicats la seva participació i col·laboració.

També volem agrair a l’Ajuntament de Palau i Policia Local la seva col·laboració en l’organització d’aquest event.

Aquí teniu algunes imatges realitzades per en Luis Garcia.