Graduacions 2021

El passat dimecres 23 de juny vam celebrar les graduacions dels nostres nois i noies de 4t d’ESO i 2n Batxillerat en dos actes diferents un a les 19:00 i l’altre a les 21:00, on vam poder escoltar els diferents parlaments dels alumnes, professors i equip directiu acompanyats per les famílies.

Va ser un dia molt emotiu en el qual vam voler premiar tot l’esforç del nostre alumnat durant aquests anys que hem compartit.

Moltes felicitats nois i noies de 2n de Batxillerat i 4t ESO!

Gràcies per tants bons moments! Recordeu que el Reguissol sempre serà casa vostra.

Aquí us deixem els vídeos que ha realitzat la nostra companya Anna M. i algunes imatges.