El Gran Dictat

Durant aquest curs a 1r d’ESO a la matèria de llengua castellana s’ha treballat l’ortografia mitjançant una gamificació on l’alumnat ha après i practicat la llengua escrita d’una manera diferent i enriquidora.

Aquest dimarts, amb motiu de la setmana de Sant Jordi, l’alumnat ha gaudit de la final d’aquest concurs on 10 representats (2 per grup classe) s’han enfrontat a la batalla ortogràfica davant de tot l’alumnat de 1r d’ESO al Teatre de Sant Esteve de Palautordera.

Ha resultat una estona de competició, d’aprenentatges competencials, de riures i de gaudir tots i totes juntes.

Cal fer menció dels 10 representants de cada classe que, amb molts nervis han mostrat la seva millor predisposició per fer guanyadora a la seva classe; Abril i Laia de 1rA, Rocío i Ainar de 1rB, Mohamed i Alba de 1rC, Naia i Gabriel de 1rD i l’Arnau i Oleguer de 1rE.

Finalment, ha resultat guanyadora l’Abril de 1rA i, per tant, ha fet guanyador al seu grup (1rA). Ara podran gaudir d’un superesmorzar saludable tots junts.

Els professors de llengua castellana Pol i Tomàs volem agrair a tot l’alumnat la seva predisposició per l’activitat i per mostrar, dia a dia, les seves ganes d’aprendre.