Larry Page

-Naixement East Lansing, Michigan Estats Units 26 març 1973.És un empresari nord-americà, creador juntament amb Serguei Brin de Google (Alphabet). És a més, la novena persona més rica del món; s’estima que té un patrimoni net de 47,6 mil milions d’dólare (2018) .Actualment s’exerceix com CEO de la companyia Alphabet, una geganta empresa que engloba Google i altres empreses del seu àmbit.
va néixer a East Lansing, Michigan, Estats Units, el 26 de març de 1973. És fill de dos docents universitaris, Glòria Page, professora de programació a la Universitat de Michigan i Carl V. Page, professor de Ciències de la Computació i Intel·ligència Artificial de la Universitat de Carolina del Nord a Chapel Hill i de la Universitat de Michigan, un pioner i autoritat en el camp de la Intel·ligència Artificial, prematurament mort en 1996.Desde els dos anys d’edat va assistir a Lansing a una escola del mètode Montessori. La passió de Page pels ordinadors i la informàtica va començar als sis anys, i el seu interès per la tecnologia i els invents als dotze. El seu ídol juvenil va ser Nikola Tesla.Siguiendo els passos dels seus pares, i sota la seva orifici i crec google una de les empreses més famoses que existeixen actualment.
Durant el seu doctorat a Stanford va conèixer a Serguei Brin. Junts van desenvolupar i van posar en marxa el cercador Google, que va començar a funcionar el 1998. Google està basat en la tecnologia patentada PageRank. Es diu que li van posar aquest nom al cercador per la seva semblança amb la paraula googol o googol (nom d’un nombre extremadament gran, 10 elevat a la 100, o 10100).
El primer article que va publicar va ser acceptat pel diari científic de tots dos sobre Google, “The Anatomy of a Large-Scale hipertextual web motor de cerca” (1998), va figurar aviat entre els deu articles més citats de tots els temps.
Page va ser president de Google juntament amb Serguei Brin fins a 2001, any en què van decidir contractar Eric Schmidt. Page dirigeix ​​Google costat de Serguei Brin i Schmidt.
A data 4 d’abril de 2011 Eric Schmidt cessa la seva activitat com a CEO de Google per donar pas a Larry Page.

El 2004, juntament amb Brin, va rebre el Premi Marconi, i el 24 d’octubre de 2008, en nom de Google, el Premi Príncep d’Astúries de Comunicació i Humanitats.

Larry Page in the European Parliament, 17.06.2009.jpg

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *