INSTRUCCIONS D’ÚS  DELS  PORTÀTILS . Curs 2018-19

1.­ COM HA D’ARRIBAR AL CENTRE?

• Amb la bateria carregada.
  • L’ordinador    ha  de  disposar  d’una  enganxina  que  l’identifiqui  amb  el  nom  complet, grup  i número de sèrie.

2.­ AL CENTRE

• L’ordinador és una eina de treball i la seva funció ha de ser acadèmica.
  • S’han  de  seguir  les  indicacions  del  professorat  sobre  el  seu  ús.
  • Quan  ho indica el professorat es pot iniciar la sessió amb l’ordinador.
  • Tothom  té  dret  a  preservar  l’ús  de  la  seva  imatge.  Per  aquest  motiu  la webcam només  s’ha d’utilitzar quan ho demana  el professorat.
  • Mai s’ha  de fotografiar a altres persones del centre, ni gravar la seva veu.
  • Els llocs destinats per a l’ús dels portàtils són les classes i la biblioteca. No es  poden   utilitzar   els   portàtils   a   altres   dependències   com   passadissos, menjador, patis, etc.
  • En  les  aules  de  primer  cicle,  quan l’aula  quedi  buida,  els  ordinadors  poden  quedar­se tancats a l’armari habilitat i es tancarà la porta de la classe.

3.­ GESTIÓ I MANTENIMENT

Cal tenir un correu electrònic de l’alumne creat a Gmail.

• Per  al  seu  manteniment,  es  recomana  disposar  d’un  ratolí  i  una  funda  per protegir el portàtil de cops.
  • Acompanyant el portàtil s’han de portar auriculars.
  • L’ordinador  és  propietat  de  cada  alumne/aper  tant  ha  de  prendre  les mesures  necessàries  per  evitar­ne  el  furt,  les  avaries  i  els  accidents.
  • L’alumnat  serà  el  responsable  de  les  avaries  que  pugui  causar  en  els  ordinadors d’altres persones.
  • L’única   persona   usuària   autoritzada   de   l’ordinador   és   l’alumne/a.
  • La contrasenya ha de ser secreta i no es pot compartir amb la resta d’alumnat.
  • Segons indicacions de la carta de garantia  de l’aparell, fer ús de programari  que no sigui l’incorporat de fàbrica suposa perdre la garantia.
  • Una  instal∙lació  excessiva  de  programes  pot  provocar  alentiment,  etc.  del  Funcionament de l’ordinador. En el cas que hi hagi problemas es procedirà a la restauració del sistema operatiu, la seva configuració d’inici.
  • Tots  els documents es  guardaran organitzats per carpetes de matèries  a la unitat  D.  Es  recomana  fer  periòdicament  còpies  de  seguretat  al  llapis  de memòria.

ÉS NECESSARI QUE EN COMENÇAR AL SETEMBRE, TOTS ELS ALUMNES PORTIN CREAT UN CORREU GMAIL

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *