Avaries i Garantia ACER B117

CURS 2017-18

Acer TravelMate B117-M

En cas d’avaria el procediment a seguir és el següent…

1. Aneu a la Coordinació TIC. Intentarem solucionar el problema o restaurar el sistema.


Si no podem heu de dirigir-vos a la botiga que us ho va vendre i ells ho gestionen.

2.També us podeu posar en contacte amb el Servei Tècnic d’ACER.

La seva garantia és de 2 anys, i inclou les peces, la mà d’obra i el transport necessari. No hi entra el robatori, el trencament de pantalla, cops i caigudes.

 

Podeu contactar amb Acer de 3 maneres:

a) Telèfon específic per a Educat:


93 800 36 65


b) Al seu web:



c) Portant el portàtil directament a Acer (Gavà, Barcelona):
Si aneu de 9:00 a 14:30, Acer es compromet a diagnosticar en 20 minuts. Si hi aneu a partir de les 15:00, d’un dia per a l’altre. En la majoria dels casos, l’equip quedarà reparat en una hora.
L’adreça és:
Acer Computer Ibérica S.A.U.C/ Disseny, 3-5 (Entrada por C/Tecnologia) – Gavà Park08850 Gavà (Barcelona)
3. Quan contacteu amb Acer:

– Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa).
– Us obriran una incidència. Cal apuntar-se el número d’incidència. En cas necessari, amb aquest número d’incidència podreu fer un seguiment de l’estat de la reparació.
– Us enviaran un missatger que recollirà el portàtil. Prepareu el portàtil per al transport (en una caixa, ben embolicat…). Escriviu a l’exterior del paquet les vostres dades i el número d’incidència ben gran.
– Quan estigui arreglat, un altre missatger us portarà el portàtil a casa.



4. Durant la reparació, amb el número d’incidència, dirigiu-vos al Secretari per veure si podem deixar-vos un portàtil durant el període de la reparació
.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>