La classe de francès de 3r d’ESO ha rebut la visita de l’exalumna Alba Ferrer

Alba Ferrer és el nom artístic de la nostra exalumna Alba Muñoz que avui ha vingut, a la classe de français de 3r d’ESO, a explicar la seva experiència com a nova alumna Batxibac de l’Institut Frederic Martí de Palafrugell, i com a cantant, representant el Baix Empordà, amb TV Costa Brava, davant de totes les TV locals de Catalunya.  – Bravo! Toutes nos félicitations!

L’alumnat s’ha presentat a l’Alba utilitzant la llengua francesa i ha pogut escoltar, també en francès, la seva experiència com a estudiant de la modalitat de Batxibac, el seu intercanvi a França durant l’estiu passat… i les portes que li està obrint el coneixement i la competència comunicativa oral de la llengua francesa.

En acabar, com no podia ser d’altra manera, hem cantant tots plegats la cançó Aux Champs Elysées! que ja és tot un Himne en el nostre institut.

Merci beaucoup Alba!  la, la, la, la, laaaaaa       Us Deixem l’enllaç per tal que canteu amb nosaltres!

.