Visita d’exalumnat del centre per compartir experiències amb els batxillerats

Ahir dimecres ens van visitar en Marc Bombardó, en Marc Toledo, en Guillem Juanals, l’Ismael El Basli, la Nerea Rodríguez, la Marina Bombardó i l’Aïda Perpiñà. Tots ells van fer el batxillerat al nostre institut. Van tornar per un dia per tal de compartir les seves experiències acadèmiques després del batxillerat. Els nois i noies de primer i segon de batxillerat van poder sentir les seves vivències i van compartir amb ells i elles les seves inquietuds respecte el futur i els seus estudis posteriors. Vam acomiadar els nostres visitants amb un esmorzar compartit amb professorat del centre a qui sempre fa il·lusió que ens vingui a veure exalumnat.

Tot plegat és una activitat més que s’emmarca en l’orientació acadèmica i personal que fem des del centre per tal que el nostre alumnat pugui decidir el seu futur amb la maleta d’experiències el màxim de plena. Des de l’INS Puig Cargol som conscients de la importància de l’orientació personal en un món canviant i un punt convuls com el nostre i volem que sigui una de les característiques que ens defineixin com a centre.

D’esquerra a dreta en Marc Bombardó, en Marc Toledo, en Guillem Juanals, l’Ismael El Basli, la Nerea Rodríguez, la Marina Bombardó i l’Aïda Perpiñà.