Gran concurs de barbarismes a 2n d’ESO
Aquest tercer trimestre, l’alumnat de 2n d’ESO participa en un projecte per a prendre consciència de la importància de parlar bé el català. L’objectiu és aprendre a evitar barbarismes i a substituir-los per paraules pròpies de la nostra llengua. A través d’un concurs, els alumnes hauran d’identificar expressions incorrectes i escriure’n correctament l’equivalent en català. […]
Gran concurs de barbarismes a 2n d’ESO Llegeix més »











